فیلم | حیات بخشیدن بانوان جزئی از ذات آنهاست
کد خبر: 4191601
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
گفت‌وگو با سپیده عابدی / ۱

فیلم | حیات بخشیدن بانوان جزئی از ذات آنهاست

سپیده عابدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی درباره نقش مادری در جامعه گفت: از نظر من بانوان ریشه زندگی هستند. اگر بخواهیم به مفهوم ریشه برگردیم، ریشه می‌تواند در دل خاک سخت نفوذ پیدا کند و به رشد خود ادامه دهد؛ سر از خاک بیرون آورد و به صورت جوانه مسیر خود را طی کند؛ به ساقه، برگ، شکوفه برسد و ثمره او می‌تواند میوه‌ای باشد که این درخت از خود برجای می‌گذارد. حیات‌ بخشیدن به زندگی  توسط بانوان جزئی از ذات آنهاست که در نقش‌های مختلف زندگی آن را ایفا می‌کند.

به گزارش ایکنا، به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن به سراغ سپیده عابدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی الگوی یک بانوی موفق رفتیم. عابدی به صورت تخصصی در رشته انرژی‌های تجدیدپذیر و به طور تخصصی در بخش انرژی‌های پاک فعالیت دارد که در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری، دانشجوی برگزیده دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی بود. وی هم اکنون رئیس اداره جذب و هدایت دانشجویان بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی است.

معرفی سپیده عابدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

 

سپیده عابدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با ایکنا به مناسبت روز مادر درباره نقش مادری در جامعه گفت:  از نظر من بانوان ریشه زندگی هستند. اگر بخواهیم به مفهوم ریشه برگردیم، ریشه می‌تواند در دل خاک سخت نفوذ پیدا کند و به رشد خود ادامه دهد؛ سر از خاک بیرون آورد و به صورت جوانه مسیر خود را طی کند؛ به ساقه، برگ، شکوفه برسد و ثمره او می‌تواند میوه‌ای باشد که این درخت از خود برجای می‌گذارد. حیات‌ بخشیدن به زندگی  توسط بانوان جزئی از ذات آنهاست که در نقش‌های مختلف زندگی آن را ایفا می‌کند.

انتهای پیام
captcha